یادواره خلبان شهید غلام‌رضا چاغروند برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::به‌ مناسبت سی و چهارمین سالگرد شهادت خلبان شهید غلامرضا چاغروند، یادواره این خلبان شهید در خرم‎آباد برگزار شد

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در این مراسم، امیر سرتیپ مددی، فرمانده لشگر 84 پیاده لرستان، گفت:امنیت عزت، سربلندی و اقتدار ایران به برکت جانفشانی‌ها و ایثارگری شهدا حاصل شده و نسل امروزی ما باید بدانند که مملکت ما هشت سال کربلا شد و بازگویی آن برای نسل امروز ضرورت دارد.

 

 

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس تاریخ پرفراز و نشیبی برای ایران بود و با بیان خاطرات خاطرات و زندگی‌نامه شهدا، باید دین خود را به آنان ادا کنیم.

 

وی ادامه داد:رستان با تقدیم 6300، 16 هزار جانباز و 846 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب کرده است.

 

 

در ادامه، سرتیپ روحانی، فرمانده پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان گفت:ایرانیان همواره قدردان حق شهدا و رشادت‌های آن‌ها هستند و جوانان باید عکس شهدا را روی پیراهن‌های خود بزنند و نحوه‌ شهادت آنان را بدانند

 

 

وی افزود: خلبانان لرستان همواره در بین خلبانان کشور زبانزد هستند و به فروتنی و غیرت مشهور بودند، کمااینکه شهید محمدرضا چاغروند در سال 61، سر از تنش جدا شد و تن به ذلت نداد و باعث افتخار ایران و لرستان شد.

 

 

یادمان شهید محمدرضا چاغروند واقع در میدان شهید چاغروند، قبل از آغاز یادواره به‌ وسیله 6 فروند هلی‌کوپتر هوانیروز لشکر 84 پیاده لرستان گلباران شد.

 

انتهای پیام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا